Reklamní tiskovina – pohádka

Autor: Jindřicha Francka synové, Pardubice (objednavatel)
Instituce: Východočeské muzeum v Pardubicích
Sbírka: Řemesla
Materiál: papír (papír)
Rozměr: délka=11cm; šířka=8cm
Geografie:
   Místo vzniku: Pardubický kraj (Pardubice?)

Datace: 1. polovina 20. století (1. polovina 20. století)
Inventární číslo: Ř1748

Reklamní tiskovina firmy Jindřicha Francka synové v Pardubicích. Papírový dvojlist s textem a ilustracemi, na titulní straně ilustrace znázorňující setkání muže s čertem na poli, na dalších dvou stranách pohádka s titulem „Jak se stal Honza boháčem“ a reklamní sdělení, na poslední straně ilustrace ženy sedící v křesle a malé dívky podávající jí hrnek, dále reklamní text a firemní ochranná známky – mlýnek na kávu. Ilustrace jsou v modrém a okrovém odstínu.

Související